Licznik odwiedzin

sobota, 1 lutego 2014

Szydełkowa Anielica ...

Witam :)

Witam wszystkich po dłuuugiej przerwie
spowodowanej brakiem czasu, świętami i wyjazdem do domu
i zniechęceniem do bloga.
A to za sprawą anonimowych komentarzy
tzw spamu, potrafiło być tego i po 100 wpisów dziennie.
Na blogu oficjalnie nie było tego widać bo miałam włączoną
moderację komentarzy od niezalogowanych.
Ale co rusz dostawałam powiadomienie na tel 
i już pomału miałam dość, dopiero szperając w ustawieniach
zaznaczyłam że dodawać komentarze mogą tylko 
zarejestrowani użytkownicy i nareszcie mam spokój :)

A teraz chciałabym pokazać Anielicę jaką zrobiłam 
jeszcze przed świętami :)

Oto ona :








Wysokość to jakieś 26 cm, robiona na podobieństwo 
moich wcześniejszych Dam :)

A na koniec chciałabym gorąco podziękować 
za odwiedziny, dobre słowa pozostawione w komentarzach
i powitać nowe Obserwatorki :)
Miło mi Was gościć :)

Pozdrawiam wszystkich serdecznie :)

29 komentarzy:

Kamilla pisze...

Kasiu,Twoja anielica jest BOSKA!!! Ciesze sie, ze wrocilas:) Pozdrawiam cieplutko:)

Maria Łuczaj pisze...

Ma wspaniałe skrzydła i ciekawą suknię. Powinnaś projektować suknie balowe.

Anonimowy pisze...

Dziękuję że mnie odwiedziłaś a anielica jest przepiękna buziaki śle Marii

Szydełkowe czary-mary pisze...

Anielica jest cudowna.
Ja też co jakiś czas mam problem z anonimowymi spami ale wtedy wywalam posta i jakiś czas mam spokój.

Ольга pisze...

Прекрасный ангел!!! Очень красивая куколка!!!

MarzenkaMarzenka pisze...

Kasiu istne cudo nie Anioł ☺ Pozdrawiam

Boei pisze...

Ale śliczna, cudowna po prostu!

dotka pisze...

Przepiękny aniołek:)

Unknown pisze...

Śliczności :-) Cudowna anielica.
Pozdrawiam serdecznie.

halszka pisze...

Przepiękna anielica .Jak zwykle wszystkie detale dopracowane . Pozdrawiam cieplutko

Alicja pisze...

Fakt,,nie bylo Cie tu troche ale Twoich lal nie da sie zapomniec..i ta kolejna jest piekna i ciekawie zrobiona,.,,wrocilas w naprawde pieknym stylu...)

szydełkowa mama pisze...

Dobrze, że wróciłaś, bo już brakowało mi Twoich lalek. Anioł jest piękny. Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Hello from Spain: I'm glad your back to your blog. I really like your angel. Great job. The spam emails are always a problem .. Keep in touch

blogerzaby pisze...

Piękna anielica, najpiękniejsza jaką widziałam :) Fajnie, że znów wróciłaś na bloga, bo stęskniłam się za Twoimi cudownymi pracami ;) Pozdrawiam :)

petra bluszcz pisze...

Piękna Anielica! A co do spamu - wiem, jak to potrafi wkurzyć. Mi co chwila przychodzą maile z tym dziadostwem...
Pozdrawiam cieplutko!

cudARTeńka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
cudARTeńka pisze...

Piękna:) Pozdrawiam niedzielnie:)

Joanna pisze...

piękna anielica...
do mnie też spamy wskakują

Wioletta G pisze...

Boska anielica! Pozdrawiam:)

3nereida pisze...

Piękna i dostojna.Rzuciłam okiem wstecz i slow zachwytu brak .
Ze spamem poradziłam sobie tak ,ze moderuje kometarze , które pojawiają sie pozniej niz trzy dni od daty napisanego przeze mnie posta .Nie blokowalam anonimow , bo nie kazdy jest zarejestrowany . Początkowo spam przychodził w dużych ilościach ,potem zniknął i jest spokój .

Unknown pisze...

Kasiu, przecudne są Twoje Damy i Anielice. Gratuluję. Są bardzo Wyjątkowe i niepowtarzalne. Lubię je oglądać. Jesteś artystką. :)
Pozdrawiam.

ashki pisze...

Przepiękna:)

niw@ pisze...

świetny anioł, w takiej wersji jeszcze nie widziałam :-) a problemy blogowe, wcale się nje dziwię że zniechęciły:-(
ja też dostaję dużo spamów ale przeważnie zagranicznych reklam tylko moj blog je wyłapuje jako spam i nje publikuje.

kopalniapomyslow pisze...

Tak cudnej anielicy dotychczas nie widziałam. Prześliczna, elegancka, dostojna.Cudne skrzydła, włosy, suknia. Nieziemska.Pozdrawiam ciepło.

aniutka_85 pisze...

Piękne prace.Zostaję na dłużej i zapraszam do siebie na Candy :)

Pozdrawiam
Ania z http://zszydelkiemprzezzycie.blogspot.com/

Ajka pisze...

Piękne .....
Ajka

Unknown pisze...

wygląda imponująco !! Ile trwa zrobienie takiej jednej laleczki?:)

micia Marzena Przybyła pisze...

PIĘKNE TE LALECZKI TEŻ TROCHĘ ROBIĘ NA SZYDEŁKU ,ALE NIE TAKIE CUDA

Giancarlo pisze...

Buone vacanze...un abbraccio.