Licznik odwiedzin

niedziela, 19 lutego 2012

Moja Szydełkowa Dama nr 4

Witajcie :)
Dziś mogę przedstawić Wam Dianę. Imię nadał Jej mój mąż . 
W poprzednim poście pisałam, że mam pomysł na nową Panienkę . 
Gdy patrzyłam na moje Damy skojarzyły mi się z czterema porami roku. 
Anna jako wiosna, Kornelia jako lato, Julia jako jesień i brakowało zimy. Ale już jest .
Diana ma okolo 26 cm wysokości i jak na Zimę przystało ubrana jest na biało :)
Zrobiłam Jej sesję zdjęciową na powietrzu i w domu :)

Poznajcie Dianę : 






A teraz sesja zdjęciowa w domku :








A oto pelerynka, miała być z kaptutem, ale niestety nie udało mi się go zrobić :(
Dwa dni walczyłam, robiłam i prułam aż w końcu zostawiłam samą pelerynę:


I tak jak poprzednie Damy Diana otrzymała kapelusz :)


Oczywiście musiałam Jej czymś zakryć rączki, a rękawice nie wchodziły w grę. I tak powstała mufka:


A to spódniczka :) Jak ją skończyłam to wzór tak mi się spodobał, że przez moment miałam zostawić ją jako serwetkę i zrobić drugą, ale stwierdziłam, że potem sobie zrobię :)
Wzór zaczerpnięty z Sabrina Robótki 6/2011 i ma około 36 cm średnicy:


Haleczka oczywiście na butelce plastykowej :


Kapelusz,spódnicę,pelerynę i mufkę ozdobiłam taką "kudłatą wełną" :)
Włosy zrobiłam z białego sznurka,ciężko się do rozplątywało,
ale włosy wyglądają jakby były karbowane :)
I oczywiście jak wszystkie moje Panienki Diana dostała kwiatka jako biżuterię na szyję :)

A to wszystkie Pory Roku razem :



A na koniec chciałam pokazać Wam zdjęcie, które zrobił mi mój mąż :)
To ja na dachu w trakcie sesji zdjęciowej :)
Tak byłam zajęta, że nawet nie zauważyłam kiedy je zrobił, hihi


I to na dziś byłoby tyle :)

Na koniec bardzo serdecznie witam nowe Obserwatorki i mam nadzieję,
że znajdziecie u mnie coś dla siebie :)
Dziękuję bardzo cieplutko za miłe posty pozostawione pod poprzednimi wpisami :)

P.S.W końcu dotarł do mnie zamówiony czarny kordonek 
i zdradzę Wam, że postawiłam sobie nowe wyzwanie :)
A mianowicie chciałabym wydziergać Pana do ochrony dla moich Dam :)
Czy mi się to uda ? Czas pokaże, narazie robię szkice :)

Pozdrawiam serdecznie!!!

28 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Przepiękna Dama! Cudownie ją zrobiłaś, ta mufka maleńka zrobiła na mnie wielkie wrażenie!!! Fantastyczna sesja zdjęciowa, zawodowstwo!!! Cztery pory roku...jak najbardziej pasują:) Pozdrawiam:)))

Anonimowy pisze...

ślicznie zrobiona piękna pozdrawiam gorąco

Anonimowy pisze...

jest prześliczna a wszystkie cztery Damy wyglądają przeuroczo, pozdrawiam :)

Szydełkowe czary-mary pisze...

Przepięknie ci wyszła ta pani zima , uwielbiam tego typu dostojne damy .

Joanna pisze...

tyle laleczek robi wrażenie !

haftyśka pisze...

piękne! takim damom to wypadałoby teraz jakiś bal wyprawić :)

Anka pisze...

Cudne te damy!!!

Baloska pisze...

Piękne, takie wytworne te Damy:)Podrawiam

HaftyTiny pisze...

nie wiem czemu, ale jak na nią popatrzyłam pierwszy raz to skojarzyła mi się z Violettą Villas:D

Wioletta G pisze...

Zima cudna, zachwyca mnie twoja staranność w wykonaniu szczegółów. Pozdrawam:)

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Każda kolejna dama jest piękniejsza!

Gosia Chryc pisze...

CUDEŃKO!!!! WYGLĄDA JAK PANNA MŁODA :)

Gosia pisze...

Diana równie piękna co jej koleżanki:) Ciekawa jestem tego ochroniarza :))

bierzkijeichodz pisze...

Masz niesamowity talent.Pozdrawiam

Kamilla pisze...

Przepiekna Dama ZImowa, dopracowana w najdrobnieszych szczegolach, pozdrawiam Kasiu serdecznie i czekam na kolejne Twoje cudne robotki:)

Giga pisze...

Biała dama jest śliczna i świetną sesję jej zrobiłaś . Pozdrawiam

Lacrima pisze...

Prześliczna dama zresztą jak 3 poprzednie.
Kiedyś robiłam sukienki dla Barbie i to była świetnia zabawa.
Pozdrawiam Lacrima

Unknown pisze...

Mimo, że Diana prezentuje zimę, jest bardzo ciepłą damą. :)
Wszystkie są piękne. Gratuluję. :)

pokrzyfa pisze...

gratulują piekne sa

Kachna pisze...

Wszystkie damy piękne i takie dopracowane!!!
Podziwiam.
Pozdrawiam!

monama pisze...

Misterna praca,ale jaka CUDOWNA :)
Piękne te damy.
Mąż to taki tajniak mógłby za detektywa robić ;)

Diana Art pisze...

Ależ piękna Dama a jakie ma ładne imię :)

Marille pisze...

Kapitalna ta szydełkowa dama. Tez w przyszłości mam zamiar się do jakiejś podobnej przymierzyć. No i gratuluję fajnych zdjęć !!!!!
Zapraszam również na mój blog z włóczkowymi wyrobami :)

Agnieszka Rucińska pisze...

fascynujące!!! wspaniałe cztery pory roku!!!

Maszaikasza pisze...

A mnie skojarzyła się Vilettą Villas:)

Beata pisze...

Prawdziwa Królowa Śniegu...

Marlene pisze...

Przepiękne są te Twoje panienki:) Takie eleganckie:) pozdrawiam

gosiaksz pisze...

przepiękne te szydełkowe panienki- wielkie damy szydełkowego świata lalek. Jestem zachwycona!