Licznik odwiedzin

sobota, 4 lutego 2012

Szydełkowa Dama nr 2. Powitajcie Julię :)

Witajcie :)
Ufff ukończyłam drugą Damę :) Tak więc Kornelia ma koleżankę :) Robiłam Ją około tygodnia :) Dużo czasu zajęło mi zrobienie spódnicy :) Ale już jest i chciałabym Wam Ją przedstawić :)

Poznajcie Julię :












A tak wygląda korpus z gorsetem :)


Tutaj już w sukieneczce i narzutce :)


Butelka pet jako usztywniacz do spódnicy :)


Wykonanie spódnicy było bardzo pracochłonne bo miała być jednolita,  podwójna koronka wokół a także kokardki dodają jej uroku :



Narzutka na spódnicę :


Bolerko :


Włosy, tym razem padło na jasne :)


Oczywiście kapelusz bo prawdziwa Dama nie wychodzi z domu bez kapelusza :)


Torebka bo inaczej być nie może, hihi


No i wachlarzyk, muszę go jeszcze wykrochmalić :)


A to malutki kwiatuszek służący jako zapięcie do bolerka :)


A tutaj obie Damy na wybiegu :)))


Teraz obmyślam w co ubiorę moja trzecią Damę :) Oczywiście już zaczynam ją robić :)
A rozpoczęte serwetki jak leżały tak leżą...

Na koniec bardzo serdecznie chciałabym powitać i pozdrowić nowe obserwatorki :) Mam nadzieję że znajdziecie u mnie coś co Was zainteresuje :)

Chciałabym też bardzo gorąco podziękować za wpisy pod poprzednimi postami :) Wasze pozytywne komentarze działają na mnie że tak powiem napędzająco :) Dzięki nim mam ochotę nie wypuszczać szydełka z rąk :) Pozdrawiam cieplutko !!!

20 komentarzy:

Unknown pisze...

Równie piękna jak poprzednia. :)
Teraz żadna nie czuje się samotna. ;)
W duecie raźniej.
Pozdrawiam.

Giga pisze...

Druga dama jest nie mniej śliczna od pierwszej . Każdy szczegół w obu jest skrupulatnie wykonany. Gratuluję pracowitości i cierpliwości przy ich wykonaniu. Pozdrawiam

HaftyTiny pisze...

Pięknie wykończona z eleganckimi dodatkami! Śliczna:D

Anonimowy pisze...

Piękna!!! Julia taka dostojna w tych brązach! Ślicznie Ci wychodzą te damy!!! Czekam na trzecią, zapewne będzie fantastyczna!!! Pozdrawiam serdecznie:)))

kopalniapomyslow pisze...

O rany, boska jest ta dama! Wymagała tak dużo pracy, ale efekt jest tego wart! Gratuluję talentu i pozdrawiam!

Joanna pisze...

piękna damulka...podziwiam wytrwałość...

MACIEJKA pisze...

SLICZNA TA DAMA, PRZYZNAM ,ZE NIGDY NIE WIDZIAŁAM PODOBNEJ;-))))POZDRAWIAM CIEPŁO;-)))

Ania Krymarys - Godyń pisze...

Wspaniała, i te wszystkie detale! Jestem pod ogromnym wrażeniem, pozdrawiam cieplutko :)

Gosia pisze...

Julia jest bardzo dostojną damą :)) Urzekły mnie detale, ten wachlarzyk i torebeczka są super!!! Pozdrawiam i czekam na podglądanie następnej damy :)

haftyśka pisze...

o rety, nie mogę oderwać oczu od tej damulki! przepiękna, dopracowana w każdym calu!

ciche marzenia...ciii... pisze...

prawdziwe arcydzieła!!!!cudne, pozdrawiam

Kachna pisze...

Urocze damy i pracochłonne!!!
Pozdrawiam Cię,a w wolnej chwili zapraszam do mnie!!!

amanoo pisze...

Majstersztyk Kasiu!

Wioletta G pisze...

Jakie śliczne te twoje damy i każdy szczegół dopasowany. Pozdrawiam:)

summer21 pisze...

o matko jakie piekne laleczki szydelkowe!nie moge sie napatrzec-cudo!

EWŻ pisze...

Witam, tak sobie tu weszłam z paska bocznego na jednym z blogów i zostanę... mamy podobna pasjje lalki... choć nieco inna. Pomysł z butelka jest rewelacyjny... a ja się tak natrudziłam zawsze nad usztywniaczem... mogę wykorzystać pomysł?

Anna pisze...

Wooow....jakie piekne damy!

magdor pisze...

Cudne damy :) Fantastyczna robota. Pozdrawiam

Foto Biegun pisze...

Zakochałam się:D

Beata pisze...

Julia równie piękna, jak poprzedniczka ;-)))