Licznik odwiedzin

wtorek, 2 października 2012

Szydełkowa Dama - Violetta

Witajcie :)

Mimo nawału pracy i głównie wieczorami 
dziergałam kolejną Damę,
jakoś mam do nich słabość, hi hi
Marzyła mi się taka cała w fiolecie :)
I tak powstała Violetta :)

Oto bohaterka dzisiejszego postu :








A tak wygląda jej korpus 
Nadal bazuję na pomyśle Wygodnej :)
Stelażem jest góra od butelki plastykowej.


Torebeczka :


A to sukienka, która została zrobiona 
wg wzoru na serwetkę z Sabrina robótki ekstra 4 / 2012



A tak wygląda " obrobiona " butelka


Nici to cienka włóczka z połyskiem 
zakupiona w e-dziewiarce .

Odnośnie poprzedniego posta :

Jolajka - ja tez wolę jednobarwne chusty, ale tylko z tej wełny mogłam zrobić bo inne były za grube,
a kolejną dostawę będę miała jak pojadę w grudniu do Polski 
zapaLov - z chęcią odwiedzę Twojego bloga bo właśnie uczę się szyć :)
Beata,Emilia - to rób toż to sama przyjemność :)
Robótki Marleny - widziałam Twoja też jest śliczna :)

Dziękuję pięknie za wszystkie odwiedzinki i komentarze :)
Pozdrawiam cieplutko !

23 komentarze:

Dysiak pisze...

Podziwiam i cierpliwość i umiejętności cudna dama i bardzo elegancka :*

Dorota pisze...

Cudna jest ta dama. Podziwiam jej urodę, pracochłonność i Twój talent. :)

Izabela pisze...

Jaka ona piękna, podziwiam za te dbałość o najmniejszy detal. Efekt pracy zwala z nóg.
Pozdrawiam :)

Kamilla pisze...

piekna Wioletta, fajne rozwiazanie z ta butelka, czasami nie trzeba wiele kombinowac, tylko wykorzystac co sie ma pod reka, pozdrawiam cieplutko:)

Ewa Bera pisze...

Trudno jeszcze coś dodać, więc się powtórzę: piękna, elegancka, starannie wykonana. Dzięki za pokazanie stelaża. Może kiedyś się zagłębię dokładnie przeanalizuję jej wykonanie. Ale póki co to podziwiam. Pozdrawiam

Violetta pisze...

Muszę przyznać, że pieknie się prezentuje moja imienniczka:)) i też lubię fiolety:)) pozdrawiam Viola

HaftyTiny pisze...

Piękna, no i te dodatki! a akie słonko u Ciebie cudne, zazdroszczę!

Katarina79 pisze...

Prawdziwa dama :) W pięknej sukni ,kapeluszu i z torebeczką.Wykonanie fantastyczne :)
Pozdrawiam

Maszaikasza pisze...

Kolejna cudna dama:)

Baloska pisze...

Piękna jest, a ta mała torebeczka jaka słodka:)

Wioletta G pisze...

Fajnie jak coś tak ładnego nazywa się prawie moim imieniem!Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Hello from Spain: Violetta is very pretty. You are doing a great job. She is wearing a dress and a hat very elegant. Keep in touch

Alicja pisze...

Przesliczna no i w moim kolorze lila.. pomysl na korpus tez swietny.)

LUNA pisze...

przepiękna , jestes bardzo zdolna.

Juta pisze...

No co tu dużo pisać. Violetta jest tak urocza,że trudno dobrać odpowiednich słów do Jej pochwał.A raczej osoby która ją stworzyła, oczywiście:))))))
Pozdrawiam serdecznie.

petra bluszcz pisze...

Piękna ta Violetka :) Kolorki w sam raz na jesień!
Pozdrawiam i zapraszam na ciuszkową wyprzedaż!

Szydełkowe czary-mary pisze...

Cudowna a moja w "poczekalni" bo mam tak dużo innej pracy

Dorka pisze...

Piękna ta dama, jak i pozostałe.

myślalaś może, żeby im oczka z koralików zrobić? Tak tylko pytam.

Dorka pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Robótki Marleny pisze...

Piękna Viotetta i torebeczka cudowna:)
pozdrawiam, Marlena

Violla Nask pisze...

Jak każda Violetta - jest wyjątkowa i urocza :) ...i fioletowa jak na Violet przystało:) - moja ulubienica:)

ThimbleLady pisze...

o jaka cudna lawendowa panienka :)

Beata pisze...

Tak patrzę na te piękne damy i w końcu i mi się takiej zachce :-) tylko nie wiem czy dałabym radę tę wszystkie drobiażdżki wydziergać :-) choć mam szydełko 0,6 i nawet nim szydełkowałam...