Licznik odwiedzin

środa, 29 lutego 2012

Pierwsze oznaki wiosny :)

Witam dziś po raz drugi :)

Miałam dzisiaj piękną pogodę, było cieplutko i pięknie świeciło słoneczko :) 
A że miałam wolne to wzięłam aparat i wyruszyłam w plenerek
w poszukiwaniu oznak wiosny :)
 I znalazłam ! Oczywiście uwieczniłam na zdjęciach 
i teraz Wam pokazuję :























I to byłoby na tyle :)

Joanno - oczywiście że możesz skorzystać ze zdjęcia zachodu słońca,
napisz tylko do mnie wtedy wyślę Ci w większym rozmiarze :)
posiadam więcej zdjęć na swoim blogu więc zajrzyj tam może Ci coś wpadnie w oko :)

Cieplutko witam nowe Obserwatorki i jeszcze cieplej dziękuję za każde pozostawione słowo :)
To miód na moje serce :)
Dobranoc !!!

20 komentarzy:

Anko pisze...

Oj my musimy jeszcze poczekać na taką wiosnę.

ashki pisze...

Pięknie się u Ciebie skrada ta wiosna:) I ta biedronka na końcu śliczna w otoczeniu tych kolorów:)

Kamilla pisze...

Piekna wiosna idzie, u mnie tez juz wiosennie, dzisiaj wrzucialm zdjecie moich narcyzow pod domem, zapraszam , pozdrawiam cieplutko:)

Kocham biżuterię pisze...

piękne zdjęcia :) Obserwuję.

Joanna pisze...

ne widzę u siebie wiosny ... może krecosko zeżarł wszystkie cebulowe kwiatki ?

Chaga pisze...

No tak Francja :), ech u mnie na biegunie zimna nie ma co szukać oznak wiosny, chociaż jest już maleńkie światełko w tunelu.
Pozdrawiam.

Monika pisze...

Aż się lżej oddycha... :)

Joanna pisze...

U Ciebie prawdziwa wiosna:)My jeszcze musimy trochę poczekać. Dziękuję, jak będę miała jakieś plany z wykorzystaniem zdjęcia - to napiszę. A do albumu zajrzę na pewno...

BA5!A pisze...

Przepiękne zdjęcia :)
Tylko pozazdrościć tej wiosny... do nas jeszcze nie dotarła niestety :(

amanoo pisze...

Och, znowu ze zdwojoną mocą zatęskniłam za wiosną... :)

haftyśka pisze...

kiedy do Polski przywita wiosna? bo u Ciebie to już rozgościła się na dobre! :)

ladybird pisze...

Ale śliczności :) Piękne fotki ! Zazdroszczę odrobinkę, bo u mnie szaro , buro i mgliście ... wiosny ani widu , ani słychu ;)

Wioletta G pisze...

Szczęściara, taką śliczną wiosnę już masz,,, Pozdrawiam:)

Emilia pisze...

I od razu się cieplej zrobiło :)
Pozdrawiam

Gosia pisze...

Jak pięknie u Ciebie Kasiu! Miejmy nadzieję, że u nas też niedługo zagości wiosna!

Giga pisze...

A ja jeszcze takiej pięknej wiosny nie mam :(, chociaż bazie są :) . Bardzo ładne zdjęcia. Pozdrawiam.

petra bluszcz pisze...

Śłiczne zdjęcia! Widać, że wieosna za progiem :)

Elżbieta pisze...

Piękne foty, a wiosna oczy raduje.
Pozdrawiam.

ann pisze...

Jeju jaka piękna wiosna, a u mnie jeszcze tak szaro

Pozdrawiam serdecznie

janielka pisze...

Piękna wiosna.:) Mam nadzieję ze u nas tez niedługo tak pięknie będzie.:)